Pages

Tuesday 21 February 2012

MARI BERNIAGA BERSAMA KAMI


Kini anda berpeluang Bisnes Produk Halal HPA 
Secara Online dan juga offline.
Jana Bonus Lumayan Setiap Bulan Dengan Menjadi
  Pengguna Setia dan Pemasar Produk HPA.  
Mari Bersama Kami.
Makanan tidak halal secara maknawiyah amat memberi kesan kepada pembentukan sahsiah diri dan ahli keluarga. Islam menganjurkan agar umatnya berhati-hati dalam pengambilan sebarang bentuk pemakanan.
Begitu juga dengan sumber makanan atau rezeki yang disuapkan ke dalam mulutnya. Unsur riba, rasuah, perjudian dan hasil haram lain wajib dielakkan.
Allah membuat penegasan bahawa rezeki yang diperoleh dengan cara yang tidak halal akan diberi balasan yang setimpal di akhirat nanti.
Firman-Nya bermaksud: “Dan juga (disebabkan) mereka mengambil riba, padahal mereka telah dilarang melakukannya, dan (disebabkan) mereka memakan harta orang dengan jalan yang salah (tipu, judi dan sebagainya). Dan (ingatlah) Kami telah menyediakan bagi orang yang kafir antara mereka, azab seksa yang tidak terperi sakitnya.” (Surah an-Nisa, ayat 161)
Rezeki daripada hasil haram akan menumbuhkan tubuh, darah dan daging yang akan menjadi bahan bakar api neraka. Setiap suap makanan yang tidak halal, diisi ke perut akan memberikan kesan kepada tindakannya.
Sabda Rasulullah s.a.w bermaksud: “Setiap daging yang tumbuh daripada makanan (sumber) yang haram, maka api nerakalah yang paling layak baginya.”
 Ubah mental dan pola berfikir Anda sekarang…
Rasulullah SAW mula  BISNES sejak umur 12 tahun
3 tahun berikutnya beliau sudah menjalankan BISNES SENDIRI
Pada saat beliau diangkat menjadi Rasulullah
Beliau sudah menjadi seorang INVESTOR…
BERBISNES berarti juga mengikuti SUNNAH RASULULLAH
Ketika anda pindah bersama kami di HPA
maka anda juga akan dibawa hijrah dalam hal yang lebih BESAR…
Dan sekaligus anda juga akan mendapat
Sihat
Peluang pertama yang akan anda dapatkan ketika bergabung dan aktiv bersama HPA adalah peluang SEHAT. HPA sebagai “leader” dalam industri farmasi Islam telah berhasil mengeluarkan berbagai jenis ubat-ubatan dan makanan yang InsyaAllah HALAL dan THOYYIB. InsyaAllah anda akan terhindar dari menggunakan ubat-ubatan dan makanan yang diharamkan oleh Allah SWT.
Sejahtera
Peluang kedua anda adalah SEJAHTERA. Dengan system distribusi Multi Level Marketing Syariah, setiap orang akan mendapatkan kesempatan yang sama dalam meraih keuntungan dalam hal FINANCIAL. Setiap orang akan mendapatkan kesempatan yang sama untuk berjaya menggapai kehidupan dunia yang lebih baik. Dengan MEMBANGUN ASET BISNES sendiri yang kelak InsyaAllah akan menjadi sumber pendapatan tanpa batas dengan MERUBAH MENTAL DAN POLA BERFIKIR menjadi pola berfikirnya orang-orang berjaya dalam dunia perniagaan.
Smart
HPA memberikan peluang besar untuk menjadi PINTAR. Pintar dalam hal berniaga dan pintar dalam hal ILMU KESEHATAN. Setiap anggota HPA mempunyai kesempatan yang sama dalam mendapatkan ilmu herba dan menjadikannya seorang HERBALIS handal sekaligus peniaga ulung. Memiliki ilmu dan kecekapan mendiagnosa berbagai penyakit dan menentukan ubatnya.
Kopi Radix Dan HPA
Kopi Radix…Mai Secawan. Pasti anda masih ingat dialog iklan ini di kaca TV. Kini Radix bukan sekadar kopi. Pelbagai produk telah dikeluarkan menggunakan jenama Radix termasuk restoran HPA seperti Radix Fried Chicken (RFC). Radix adalah satu jenama.
Syarikat yang mengusahakannya ialah HPA Industries Sdn Bhd. Syarikat ini diasaskan oleh Tuan Haji Ismail bin Haji Ahmad pada 15 Julai 1995 adalah merupakan sebuah syarikat tempatan dan 100% milik bumiputra Muslim. HPA sangat komited dalam mengeluarkan produk-produk Halal seperti:
    • Makanan kesihatan & penawar penyakit berasaskan herba,
    • Produk makanan & minuman Halal
    • Produk makanan sejuk beku
    • Produk aiskrim
    • Produk penjagaan diri
    • Produk kegunaan harian dan
    • Produk kosmetik.

No comments:

Post a Comment